Tuesday, June 30, 2009

معاقبة






كما لو أنني اعاقبني بالحزن


ولكن






ليه ؟؟؟

12 comments:

Unknown said...

الغلطة الاكبر اللى ممكن حد يرتكبها فى حق نفسة انة يعتبر الحزن عقاب

الحزن مكانة الحقيقى مدرس استاذ

قلب ينبض لله said...

اه صحيح
ليه؟

بلاش ياحمامة تعاقبي نفسك
انتي ماتستهليش اي عقاب في الدنيا
طيب اقولك عاقبيها بالحب :))))

Lyssandra said...

كنت لسه باسألني نفس السؤال

:(
:(
:(


..

ع الهامش
أنا ضفتك علي فيس بوك
ابقي اقبلي الاضافه

--
Lyssa

ديالا said...

ليه بس كده

احنا الحزن بيبقي مفروض علينا من ناس كتير

بس احنا كمان يبقي حرام لو عاقبنا نفسنا بالحزن

اضحكي وافرحي

وتفائلي ياقمر

mohamed ghalia said...

دعنا نتغلب على هذا الحزن

يــوم جــديد said...

لعلك تعتبرين الفرح خطيئة
أو تنتظرين من يعطيك الغرح ليكون له طعم

لعل الحزن يعاقبك لأنك لم تفرحي

أسعد الله لحظات عمرك

وحشتيني

حمامة said...

واحد مش فاهم حاجة


نفسي تقولي حاجة افهمها :D
متتصورش مرورك اسعدني ازاى

نورتنا :)




قلب ينبض لله


هحاول :(
الدنيا صعبة




Lyssandra


كلنا هذا الرجل باين :D

ماشى يا باشا

حمامة said...

ديالا

بحاول والله بجد
بس ف لحظات بقع
وبرجع اقوم تاني
يعني وهكذا

نورتينا :)




mohamed ghalia


اوعدكم انى احاول

نورتنا




يوم جديد


الله ينور عليك
وجهة نظر لولبية :D
جايز جداً تكوني انتى فهمتي
اللى انا مش قادرة افهمه :)


نورتينا بجد
وانتى كمان وحشتيني

هجيلك :)

Kiara said...

ليه بس

basma saghir said...

:(

جاية اتعاطف معاكي بدون المزيد من الأسئلة

Doaa Ebrahim Aaql said...

إحـمــلـي ثـقـتــك عـزيـزتــي
وقــاسـي مـن مـتـاعـبـهـا ..
لا تـبـدأى بـالـحُـزن
وحـلّـقـي بـحُـبــك

لا تـجـعـلي أتـفـه الأشـيــاء
تُـشـعـل الـكون حولك بالحـُزن

.

أسـعد الله قلبك أيـتـهـا الـجميـلة

نعكشة said...

عندي نفس الشعور

بس انا بطلت اقول ليه

أنا بقيت افكر ازاي

سلام عليكِ